Nieuwe vakbeurs DESIGN NATION richt zich exclusief op professionals in de project- en contractmarkt
“We gaan ‘back to basics’ met een tweedaagse die zich exclusief richt op professionals die actief zijn als beslissingsnemer in de project- en contractmarkt”, licht Hannelore Caenepeel, Exhibition Manager bij Kortrijk Xpo, een tip van de sluier.
“Onze doelgroep bestaat uit hotels, high-end restaurants & bars, kantoren, musea, cruiseschepen, publieke en andere hospitality-ruimtes en projectontwikkelaars, terwijl ook de meubel retailsector zal worden uitgenodigd als vakbezoeker. De tentoongestelde productcategorieën omvatten meubilair (wonen, slapen, ontspannen, outdoor), verlichting, vloeren, tapijten, textiel, indoor ramen en deuren, sanitair en designelementen in het algemeen. Met het oog op een strikt professioneel, nationaal publiek, hanteert de nieuwe vakbeurs een ‘invitation only’ beleid voor haar bezoekers.”
Unieke scenografie
DESIGN NATION pakt uit met een unieke scenografie die een neutrale backdrop zal vormen en waar alle designobjecten optimaal tot hun recht komen.
“Het gaat om een bijzonder aantrekkelijke totaalscenografie die het elke standhouder toelaat op een heel eigen manier zijn designobjecten te presenteren. De professionele bezoeker zal op ontdekkingstocht kunnen gaan in een ‘Tetris geïnspireerde lay-out’ die geleidelijk aan zijn geheimen prijsgeeft én continu verrast. Sfeer en beleving zijn key op deze nieuwe hotspot.”
Future Trends
De organisatie plant verder een brede waaier aan seminars en workshops met de focus op ‘Future Trends’. Onder meer trendbureaus zullen er hun medewerking verlenen. Meer informatie over de beurs, de standhouders en het aanvullende programma volgt later.
Snel dit artikel gratis lezen?
Maak eenvoudig en gratis een account aan.
-
Lees elke maand een aantal plus-artikels gratis
-
Kies zelf welke artikels je wil lezen
-
Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief